Huisstijl input

Beste LIFE-leden,

Aangezien onze huisstijl en logo iets gedateerd is zijn we hard aan het werk om deze te veranderen. Samen met een design bureau hebben we ons gebogen over wat we als vereniging willen uitstralen en wat voor stijl hierbij past. Hiervoor willen we aan jullie, de leden, ook graag jullie input vragen.

Het design bureau heeft voor ons 3 concept stijlen gemaakt waarop wij graag van jullie feedback ontvangen. Tijdens de borrel worden deze stijlen gepresenteerd en is het mogelijk om jullie mening te geven  door het formulier verbonden aan deze activiteit in te vullen. Wij zullen alle meningen bundelen en dit terugkoppel naar het bureau die een van de drie concepten aan de hand van onze feedback verder zal uitwerken.

Dus ben je nieuwsgierig in hoe onze huisstijl er mogelijk uitgaat zien en wil je helpen om deze zo mooi mogelijk te maken? Kom naar de borrel! Het feedback formulier kun je openen door je in te schrijven!