ASconnect

ASconnect is het carrière-evenement voor studenten van Applied Sciences aan de TU Delft, dat plaatsvindt op 30 mei 2024.

ASconnect wordt georganiseerd door studenten van Applied Sciences aan de TU Delft voor studenten van Applied Sciences. Het is een jaarlijks evenement waar studenten en bedrijven elkaar kunnen leren kennen. Bedrijven hebben tijdens dit evenement de mogelijkheid om zichzelf te presenteren via presentaties, workshops en stands. De dag wordt afgesloten met diner en drankjes, de perfecte gelegenheid om te netwerken.

ASconnect wordt georganiseerd door de vier verschillende verenigingen van de faculteit Applied Sciences. Deze vier verschillende verenigingen vertegenwoordigd door zowel BSc- als MSc-studenten uit vier verschillende disciplines binnen de TU Delft: Applied Physics, Life Science & Technology, Molecular Science & Technology en Nanobiology. Door deze studies met elkaar te verbinden, organiseren we een evenement met een multidisciplinaire achtergrond, gericht op Applied Sciences.

De 8ste editie van ASconnect wordt georganiseerd door de volgende studenten:

Jessica Smits – Voorzitter
Linda Dierikx – Secretaris
Nienke Franken – Penningmeester
Julia Teunisse – Commissaris Logistiek
Anoek Gildemacher – QQ Hooke
Sanne ten Brinke – QQ LIFE
Jan Hulsebosch – QQ TG
Sjoerd Haverlag – QQ VvTP

Geintereseerd in dit evenement? Blijf up-to-date via onze site en de socials!