Master

Master onderwijs is natuurlijk een van de belangrijke aspecten van een studievereniging, daarom is een van de bestuursleden op dit aspect gericht, de Commissaris Onderwijs Master. Deze is nauw betrokken bij het onderwijs van de beide masteropleidingen LST en vormt het eerste aanspreekpunt voor studenten voor zowel opmerkingen als verbeteringen over het onderwijs van onze masteropleidingen.

De Commissaris Onderwijs Master is onder andere betrokken bij de evaluaties, de beide opleidingscommissies, activiteiten voor masterstudenten en alumni.

Heb je vragen over een van bovenstaande onderwerpen of een ander studie gerelateerd onderwerp? Stuur dan gerust een bericht of mail!

Master Informatie

Bij S.V. LIFE zijn we verantwoordelijk voor twee master opleidingen, namelijk de Life Science & Technology master aan de TU Delft en de Life Science & Technology master aan de Universiteit Leiden. De Commissaris Onderwijs Master zit dan ook in de opleidingscommissies van beide masteropleidingen om de kwaliteit van het onderwijs hoog te houden. Wil je een van deze masters volgen? Kijk dan op de desbetreffende website van de Universiteit Leiden of de TU Delft of vraag het aan de Commissaris Onderwijs Master of de studieadviseur van de desbetreffende master.

Naast de LST master in Leiden en in Delft kun je met een bachelor LST een hele hoop andere masteropleidingen volgen. Om een duidelijk en informatief overzicht hiervan te hebben biedt S.V. LIFE een mastergids aan, waarin zoveel mogelijk masters staan die je met een LST bachelor kan volgen. Van sommige masters staan ook de ervaringen beschreven van studenten die de desbetreffende master volgen of hebben gevolgd. Hieronder kun je de mastergids downloaden.

Lidmaatschap Masterstudenten

Als masterstudent kun je lid worden van S.V. LIFE tijdens de master kick-off dag of tijdens de introductiedag aan het begin van het collegejaar. Mocht je niet het inschrijfformulier hebben ontvangen en wil je toch lid worden dan kun je hieronder het inschrijfformulier vinden. Mail deze vervolgens naar de Commissaris Onderwijs Master. Het lidmaatschap kost eenmalig 15 euro, waarna je je gehele mastertijd lid bent van S.V. LIFE! Als je de bachelor LST gedaan hebt en al lid bent dan blijft je lidmaatschap ook tijdens je LST master geldig!

Let op: als je de Chemistry master volgt kun je gratis lid worden van S.V. LIFE!